wtorek, 26 stycznia 2016

Szczotka do mycia twarzy AVON

Hej! 

Przychodzę do Was z recenzją szczotki do mycia twarzy z AVON.

Ja moją dostałam na święta, więc używam jej już około miesiąca. Nie została zakupiona bezpośrednio z katalogu Avonu, tylko przez Allegro. 
Szczotka posiada dwie nakładki - sylikonową, która ma służyć do złuszczania naskórka, i nylonową do głębokiego oczyszczenia skóry. Producent w instrukcji użytkowania zamieścił informację o tym, jak należy używać szczoteczki na poszczególne partie twarzy.

Szczotka nie podrażnia (jeśli oczywiście przestrzegamy zaleceń producenta), ewentualne delikatne zaczerwienienie cery znika po chwili. To, co zauważyłam po miesiącu użytkowania, to na pewno to, że pory są zdecydowanie zwężone i mniej widocznie, Skóra po umyciu jest przyjemnie napięta i czuć, że jest ona lepiej oczyszczona niż w przypadku standardowego, manualnego mycia twarzy.
Uważam więc, że jest to produkt godny polecenia i zdecydowanie wart wypróbowania :)

Pierwsze koty za płoty, czyli witam wszystkich w skromnych progach mojego bloga! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz