sobota, 10 września 2016

Ulubieńcy wakacji

Dla większości wakacje dobiegły już końca. Studenci jednak mają to szczęście, że został im jeszcze miesiąc wolnego. Ja należę do tej drugiej grupy, jednakże już dziś przychodzę z postem o ulubieńcach tegorocznych wakacji.



Ziaja, Chłodząca mgiełka z mentolem i witaminą C

Drugi rok z rzędu nosiłam się z zamiarem kupna wody termalnej. Chodziło mi głównie o schładzanie twarzy podczas pobytu nad morzem. Jednakże przypadkiem natknęłam się na ten produkt i postanowiłam go przetestować. Mgiełka daje przyjemne uczucie ochłodzenia i orzeźwienia. Na plażę idealna! Używam jej też czasami po oczyszczeniu twarzy, a aktualnie zabieram ją na basen i opryskuje twarz po skończonej kąpieli. 

Pojemność: 100ml
Wydajność: +
Cena: około 6zł 

Lirene, Bronze Collection, balsam brązujący do jasnej karnacji

Kupiłam przed wakacjami, żeby nie wyglądać jak córka młynarza. Nadaje skórze delikatny kolor, widoczny już po pierwszej aplikacji. Nie robi smug i nie zostawia zacieków na dłoniach po aplikacji. Pachnie trochę jak kawa, trochę jak kakao. Osobiście bardzo lubię ten zapach i kojarzy mi się z wakacjami.
Pojemność: 250ml
Wydajność: +
Cena: około 13zł

Gorvita, Aloe Vera żel

Kupiłam jako ratunek dla moich podrażnionych po goleniu nóg. Miałam z tym ogromny problem. Teraz po depilacji smaruje nogi i wszystkie podrażnienia zniknęły! Jestem zachwycona tym produktem i na pewno kupię go ponownie. Używam go też do twarzy. Delikatnie nawilża cerę, pozostawiając ją matową.

Pojemność: 150ml
Wydajność: +
Cena: około 11zł

Kolastyna, Krem ochronny na słońce dla dzieci i niemowląt SPF50

Kupuję go już drugi rok, ze względu na wysoki SPF. Fajnie się rozprowadza i nadaje się pod makijaż.


Pojemność: 75ml
Wydajność: +
Cena: około 17zł

Inglot, Duraline

Co tu dużo mówić, jest to produkt kultowy. Kupiłam z myślą, żeby ożywić mój żelowy eyeliner,  jednakże używam go też w innym celu. Po pierwsze dodaje go do bazy pod cienie, co dodatkowo przedłuża ich trwałość. Po drugie używam pod pomadkę. Pod te matowe sprawdza się wspaniale, przedłuża ich trwałość. Z tymi standardowymi współgra trochę gorzej, ale będę to jeszcze testować.



Pojemność: 9ml
Wydajność: +
Cena: 26zł

1 komentarz:

  1. Ten żel Aloe Vera bardzo pomógł mi z niedoskonałościami na twarzy ;)

    https://carollinex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń