środa, 14 września 2016

Sunshade Minerals - zestaw pędzli

Pędzle Sunshade Minerals kupiłam rok temu. Są miękkie, tanie i służą mi świetnie!




Od lewej:

  1. Pędzel do nakładania pudru. Nie używam go często. Nakładam nim puder ryżowy albo puder prasowany na policzki przed aplikacją bronzera. Nie jest on zbity, dlatego używam go również do lekkiego roztarcia bronzera, kiedy przesadzę z jego aplikacją.

  2. Duży pędzel skośny. W zasadzie to przez niego zakupiłam cały ten zestaw :D Aplikuje nim bronzer lub róż. Nie powoduje tworzenia się plam i jest naprawdę bardzo dobry.

  3. Pędzel płaski. Ja wklepuję nim korektor pod oczy, co przy jego pomocy wychodzi nadzwyczaj sprawnie. 


  4. Pędzel kuleczka. Dzięki niemu mogę precyzyjnie nałożyć cień i uzyskać jego większą pigmentację. Maluję nim także dolną powiekę.
     
  5. Pędzel skośny. Jego nie używam często. Czasami nakładam nim cień w zewnętrzny kącik oka.


  6. Pędzel do nakładania cieni. Przy jego pomocy aplikuję cień na całą powiekę. Ma raczej zbite włosie, dzięki czemu cień ma intensywny kolor. Jeśli zależy mi na "lżejszym" efekcie - nakładam mniej cienia i rozcieram go nim na powiece.
  7. Pędzelek do brwi. Nakładam nim farbkę lub cień do brwi. Dla jednych może mieć nieco za długie włoski, ale ogólnie daje radę ;)

  8. Spiralka. Fajnie wyczesuje brwi. 
  9. Pędzel do nakładania pomadki. Nie mam go na zdjęciach, ponieważ kompletnie go nie używam i nie miałam możliwości zrobienia mu zdjęć.
Pędzelki wykonane są z syntetycznego włosa, co dla mnie jest na plus. Mają bambusowe rączki i metalowe skuwki. Po roku używania i mycia, dalej są miękkie i nie dzieje się z nimi nic złego. Zestaw przychodzi do nas w fajnym, lnianym etui. 
Komplet pędzli kosztuje 39,90zł (zamawiany w internecie) i uważam, że to śmieszna cena za tak dobre jakościowo produkty :)


2 komentarze:

  1. Faktycznie, niecałe.40 zł za taki zestaw pędzli to świetna okazja ! Bardzo fajna recenzja :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń