czwartek, 22 grudnia 2016

Magic laverag - wałki do włosow


Uwielbiam kręcone włosy. Oczywiście moje są proste, więc sama muszę je zakręcać. Rano nigdy nie mam czasu (ani chęci), by bawić się lokówką. Z pomocą przychodzą wałki.




Testowałam kilka sposobów na loki bez użycia ciepła. Niestety, często efekty były niezadowalające albo niewygodnie się w tym spało. Natknęłam się na wałki Magic Laverag i postanowiłam spróbować.
Są to sprężynki o różnej długości. I tu pojawia się pierwszy problem, ponieważ dla osób z długimi włosami wałki te nie będą dobrym rozwiązaniem.
W skład zestawu wchodzi też haczyk do mocowania sprężynek na włosy:


Jak to działa?
Bierzemy jeden wałek i nakładamy go na haczyk:

Następnie haczyk zaczepiamy o pasmo włosów

 i ściągamy wałek ku górze tak, by włosy znalazły się w jego środku

Ot i cała filozofia. 

Wałki nakładam na wilgotne włosy i trzymam całą noc. Rano koniecznie pryskam lakierem, bo bez tego loki nie wytrzymają długo (to kolejna wada sprężynek). Niemniej jednak to mój ulubiony sposób na kręcenie włosów i często z niego korzystam.

Zestaw kupiłam na allegro, już jakiś czas temu. Ceny wahają się od 8 do 20zł :)

5 komentarzy:

  1. Genialny efekt !
    To raz a dwa... masz prześliczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne Ci wyszły te loczki :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam na Insta i bardzo spodobał mi się ten efekt :) Loczki prezentują się naprawdę ślicznie. Szkoda, że ta metoda nie będzie zbyt dobra dla bardzo długich włosów.

    OdpowiedzUsuń