środa, 21 grudnia 2016

Liebster Blog Award 2016

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nominowały mnie dziewczyny

Zadanie polega na tym, że muszę odpowiedzieć na 11 pytań, które zadały dziewczyny. Następnie powinnam sama zadać 11 pytać i nominować 11 osób, które mają mniej, niż 200 obserwujących.  Do dzieła!


1. Co sprawiło że zajęłaś się blogowaniem?

Myślałam o tym już od ok. 2 lat. Lubie kosmetyki, więc chciałam podzielić się moją pasją. 

2. Która część tworzenia posta jest dla Ciebie najtrudniejsza?
Pisanie tekstu. I o ile samo pisanie przychodzi mi lekko, o tyle mam problem z przekazaniem wszystkiego, co sobie zaplanowałam. Zawsze o czymś zapomnę :(

3. Skoro blogujesz, uważasz że masz coś do przekazania innym. Co takiego przekazuje Twój blog i dlaczego jest on wg Ciebie wyjątkowy?
Mój blog jest bardzo młodziutki, a ja dopiero uczę się blogować. Chciałabym jednak, żeby czytelniczki mojego bloga dowiadywały się o fajnych i sprawdzonych produktach.

4. Jaki jest twój tajny trick kosmetyczny?
Myślę, że są to moje "wałki" do włosów, o których napiszę niebawem ;)

5. Czy Twoi znajomi wiedzą że blogujesz i jak na to reagują?
Nie wszyscy. I raczej wcale nie reagują :D

6. Ile czasu zajmuje Ci utworzenie notki?
Różnie. Najdłużej ok. 1,5 godziny samego pisania.

7. Gdzie szukasz inspiracji do wpisów, zdjęć?
W mojej głowie! :)

8. Co robisz, żeby Twój blog zdobywał popularność?
Należę do blogowych grup na Facebooku, a także prowadzę instagram

9. Jaka Twoja cecha osobowości najbardziej pomaga Ci w prowadzeniu bloga?
Nie mam pojęcia. Ale najbardziej przeszkadza moje lenistwo ;/

10. Jakie gadżety pomagają Ci w wykonywaniu zdjęć do wpisów?
Nie używam żadnych tajemniczych przedmiotów ;)

11. Twoja największa wpadka kosmetyczna
Pamiętam, że dawno temu, kupiłyśmy z koleżanką czerwone szminki w sklepie typu "wszystko za 5zł". W żaden sposób nie dało się tego zmyć :D

***

Czas na moje pytania!
1. Skąd pomysł na nazwę Twojego bloga?
2. Czy trudno było przełamać się i zacząć blogować?
3. Jaki jest twój kosmetyk wszech czasów?
4. Twój ulubiony krok w makijażu.
5. Co chciałabyś w sobie zmienić?
6. Jak wygląda twój idealny wieczór?
7. Co dobrego Cię dziś spotkało?
8. Twoja szczęśliwa liczba?
9. Co Cię irytuje najbardziej  na świecie?
10. Jaką magiczną moc chciałabyś mieć?
11.  Czy prowadzenie bloga zmieniło sposób, w jaki postrzegasz świat?

***

Nominowane:

Będzie mi miło, gdy po wypełnieniu zadania dacie mi znać w komentarzu :)

4 komentarze:

  1. Lubię takie wpisy ;) Mozna się wiele dowiedzieć o osobie prowadzącej bloga ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ale nie biorę w tym udziału ;) Jeśli będę robić wpis o sobie to postaram się skorzystać z niektórych pytań i wtedy dam znać :)
    Dobrą wytrzymałość miały te szminki :D Moje znikają z ust dość szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem :) Hahah, wolę nie wiedzieć, co w nich było takiego, że za tę cenę nie chciały zejść :D

      Usuń



  3. السلامه عليكم ورحمة الله وبركاته نحن فى شركة الكمال نقوم بافضل واقوى المبيدات العالميه الموجودة

    التى تقضى على جميع الحشرات الطائره والزاحفة وابادة الحشرات
    شركة مكافحة حشرات بالطائف
    شركة مكافحة حشرات بجازان
    شركة مكافحة حشرات بحائل
    والسلامة عليكم وحمة الله وبركاته

    OdpowiedzUsuń