sobota, 3 grudnia 2016

Pomysły na świąteczne prezenty


Nadszedł grudzień - najpiękniejszy miesiąc w roku. Jednak wielu z Nas co roku boryka się z problemem, co podarować swoim bliskim na święta. Dziś spróbuję Wam trochę pomóc :)
Pod każdym prezentem znajdziecie >>click<< do sklepu, z którego pochodzi zdjęcie :)

Dla kobiet


>>click<<


Paleta cieni Naturally Yours, Zoeva

Mam ją od około roku i uwielbiam. Zresztą inne palety od Zoevy też podobno są świetne :)

***
>>click<<

Planner dzienny, Zaplanuj swój sukces

Osobiście nie używam planera, wszystko notuje w głowie. Ale zastanawiam się nad nim. Wygląda przepięknie, a dodatkowo możemy kupić wersję na 100dni :)
***
>>click<<

Portfel

Czyli coś, co zawsze się przyda ;)

***

>>click<<

Kolorowanki dla dorosłych

Był na to boom w ubiegłym roku. Tej obsesji uległam też ja. Myślę, że to fajny prezent na zimowe wieczory.

***

Szczotka do mycia twarzy, Avon

Pisałam o niej więcej w moim pierwszym poście >>click<<

***

Świeca, Yankee Candle

Zimą często sięgam po świeczki. YC służy tu jedynie jako przykład :) 

***

Świąteczny kubek

Kocham kubki! Najchętniej obdarowywałabym nimi każdego :D

***

Świąteczne skarpetki

Są przeurocze i z pewnością bardzo cieplutkie ;3

***

Kapcie-reniferki

Lub inne przeurocze stworzonka. Bardzo fajne widziałam dziś w Pepco, ale nie mogłam znaleźć ich w internecie :/ te na zdjęciu służą więc jedynie za przykład ;)


***

Dla mężczyzn:

 

Zestaw kosmetyków do brody

Teraz co drugi facet nosi brodę (nie to, żebym narzekała - wręcz przeciwnie!), więc myślę, że taki zestaw (albo pojedynczy produkt) to całkiem fajny pomysł.

***

Trymer do brody (z wymiennymi końcówkami)

Na wypadek, gdyby jednak lubi się od czasu do czasu "przystrzyc" :D Kupiłam podobny zestaw mojemu chłopakowi na ubiegłą gwiazdkę i jest zadowolony.

***


Słuchawki

Przysięgam - nie znam się na tym kompletnie. Potraktujmy je więc jako przykład, że w ogólne fajnie by było kupić słuchawki ;)

***


Portfel

***

Rękawiczki

Te akurat są skórzane, ale osobiście nie sięgam po rzeczy ze skóry naturalnej.

***

Dla psa

Wielu z Was może się to wydać dziwne, ale wiem, że Ci którzy posiadają pupila mnie zrozumieją ;) Nie dyskryminuję kotów, ale kotka nigdy nie miałam. Ciężko mi więc coś polecić :(

Zabawka rozwijająca inteligencję

Wygląda super! Zastanawiam się, czy nie sprawić jej mojemu pupilowi ;)

***

Kula-smakula, Trixie

A to mój psiak już ma i jest zachwycony. Z czystym sumieniem polecam dla łasuchów ;) Gwarantuję, że pies szybko załapie, że trzeba uderzyć łapą lub nosem, aby się najeść.

8 komentarzy:

  1. O kurde! Te prezenty dla kobiet są świetne! Zabrałybyśmy każdy ^^ Hehe, ale najbardziej podoba nam się druga propozycja ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wwłaśnie z kobietami zawsze łatwiej, bo po prostu wiem, co sama chciałbym dostać :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. those are one of a kind from moisturizers and are greater geared towards adult customers or individuals who are more likely to increase wrinkles and excellent strains. bathtub oils. For a whole frame pampering, bath oils have to be part of every person's pores and skin care package.http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym bardzo sie ucieszyła z kosmetyków i plannera :D super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły na prezenty, ja w tym roku niestety nie obchodzę świąt, jeśli chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam do mnie na bloga, na pewno za niedługo o tym napisze :)
    diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś w tym roku nie czuję magii świąt, może wypad na zakupy to zmieni :)
    P. S. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, zapraszamy na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, bardzo fajnie! Dzięki <3 jak tylko pojawi się stosowny post, to Was powiadomie, pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Świetne propozycje ;)) Ten planner jest świetny ;) Ja już zaopatrzyłam się na kalendarz 2017 więc plannera nie potrzebuję ale w przyszłym roku na pewno się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń