sobota, 12 listopada 2016

Diorshow Iconic overcurl mascara. Recenzja


Kosmetyki Dior to klasa sama w sobie. Ale czy warto wydać 130zł na tusz? Czy różni się on czymś od tych za 10zł?


Tusz Diorshow Iconic overcurl mascara dostałam w prezencie. Pojemność to 12ml. Szczerze przyznam, że sama nie kupiłabym tego tuszu, Pomijając cenę, wybrałabym jakiś z wygiętą szczoteczką, bo takie preferuję. W tej maskarze szczotka jest prosta i sylikonowa. Bardzo fajną, ale to już zależy, co kto lubi :)


Tusz trzyma się cały dzień, bez osypywania. Wydłuża rzęsy, delikatnie je pogrubia od nasady, nie skleja, nie tworzy "owadzich nóżek" (brr, nienawidzę!). 

Ma piękny kolor. Jest to głęboka czerń, ale tak naprawdę głęboka. Najbardziej jest to widoczne przy zmywaniu makijażu. Nigdy nie miałam tak czarnego tuszu. Długo zachowuje świeżość i "mokrość". W podobnym czasie zaczęłam też używać tuszu z Rimmela i zdecydowanie na tym polu widać różnicę :)

Uważam, że to bardzo dobry tusz. Ale czy faktycznie warto wydać na niego tyle pieniędzy? Osobiście wolę zainwestować w podkład albo w cienie do powiek,bo wiem, że jest dużo dobrych i tanich tuszy. Niemniej jednak te 130zł nie będzie wyrzucone w błoto, a Wy będziecie mogły cieszyć się swego rodzaju luksusowym kosmetykiem :)


17 komentarzy:

  1. zazwyczaj drogie tusze mają zwykłą szczoteczkę, ja kupiłam kiedyś Chanel i też była zwykła, nic nie robiła z moimi rzęsami... www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę jednak tanio i dobrze. Nie lubię "luksusów"

    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla kogoś, kto bardzo dba o każdy szczegół w makijażu ta szczotka będzie idealna. Ale jak sama mówisz, mało osób wyda aż tyle (chociaż może dla kogoś bogatszego to będzie tylko) 130zł. Osobiście nigdy chyba bym tyle nie wydawała, wolałabym już kupić paletkę.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że tusz ten różni się od tego za 10zł, jednak 130 to nie na moją kieszeń, ale być może kiedyś zrobię sobie taką przyjemność :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym była sobą, która zajmuje się jakoś poważnie makijażem z pewnością kupiłabym ten tusz, natomiast żal byłoby mi wydawać tylu pieniędzy :D Natomiast szczoteczka jest fantastyczna, używam tylko takie :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nic nie miałam z Diora:)
    Za tą cenę na pewno bym nie kupiła, ale fajnie, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trzymam się zdania, że jeżeli mam pewność, że produkt mi się sprawdzi to warto wydać więcej. Ale w sytuacji kiedy mam żałować zakupu to wolę kupić coś tańszego ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się szczoteczka. Ja raczej nie wydałabym 130 złotych na tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczka wygląda identyczne jak w moim tuszu z eveline. Sama nie wiem czy dałabym tyle za tusz choć może rzeczywiście warto zapłacić za jakość i klasę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczoteczka wygląda identyczne jak w moim tuszu z eveline. Sama nie wiem czy dałabym tyle za tusz choć może rzeczywiście warto zapłacić za jakość i klasę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wolę wygięte szczoteczki. Tusz nie dla mnie, ponieważ preferuje turze w kolorze brązowym :) Raczej nie dałabym tyle za tusz, bo jest wiele dobrych w owiele niższej cenie :/

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo kurcze to ktoś ma bardzo dobry gust, że taki prezent Ci sprezentował :) podobne produkty takich marek mają świetne recenzje, także nie dziwię się, że jesteś bardzo zadowolona i zazdroszczę, że masz taki luksus w swojej kosmetyczce!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena jest rzeczywiście wysoka 😮 Nie wiem czy wydałabym tyle na tusz do rzęs 😐 Mimo wszystko,jeśli jest rzeczywiście dobrym produktem,to czasem warto się skusić 😀 Super post! Pozdrawiam Wiki ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się zakupienie kiedyś takich luksusowych kosmetyków z wyższej półki. Na własnej skórze chciałabym się przekonać, czy warto :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieje, ze kiedys w przyszlosci bede mogla sobie pozwolic na zakup tak drogich kosmetykow, jak na razie musze sie zadowolic tuszem z Golden Rose :D ale nie narzekam ;3

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna recenzja, raczej nie będzie mnie stać na taką maskarę ale miło o niej poczytać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń