wtorek, 8 listopada 2016

Ziaja vs. Antidral. Porównanie blokerów



Od dłuższego czasu, oprócz antyperspirantu, używam też blokerów potu. Kiedyś był to Antidral, ale ostatnio sięgnęłam po Ziaję. Czym się różnią? Który sprawdza się lepiej?




Ziaja:

                                                  zapach - delikatny, jakby mydlany  +++
cena - około 6zł  +++
dostępność - wiadomo - Ziaja jest dostępna w drogeriach, marketach, ma swoje własne sklepy +++
 podrażnienie -  brak  +++
działanie - zmniejsza potliwość, ale wiem, że można lepiej  ++



Antidral

                                                          zapach - śmierdzi spirytusem 
                                                                   cena - około 13zł ++
dostępność - wydaje mi się, że tylko apteki +++
podrażnienie - niestety :( po aplikacji odczuwałam swędzenie, pieczenie. Dwa razy skóra pod pachami widocznie się podrażniła, co niestety było bolesne :(
działanie - zupełnie eliminuje pocenie +++


Mimo tego, że Antidral działał lepiej, to zostanę przy Ziaji. Niemniej jednak polecam spróbować obu. Antidralu używałam przez ok, 2 lata i byłam zadowolona. Ziaja daje troszkę mniejszy efekt, ale też jest bardziej delikatna dla naszej skóry. 

5 komentarzy:

  1. Dodatkowym plusem Ziaji jest brak produktów odzwierzęcych w składzie i fakt, iż firma nie testuje na zwierzętach - przy produkcji kosmetyków nie cierpią nasi mniejsi przyjaciele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nigdy nie używałam blokerów, także jest to dla mnie coś nowego, przy najbliższej okazji kupię ten raczej z Ziaji, ponieważ mam odrazę do produktów, o woni spirytusowej, mam wrażenie,że bardzo wysuszają skórę.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami ;)
    Skoro Ziaja jest tak dobra to być może się na nią skuszę! :)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze uważałem, że Ziaja to porządna firma :)

    OdpowiedzUsuń